miercuri, 15 martie 2017

alfabetul dragostei


am păstrat primăvara 
și sunt toată o lumină
ce zumzet ce culoare ce miros de îngeri
îmi spală ochii să văd cum crește iarba prin mine

mugurii plesnesc 
poeme nescrise din spirit


/

 
Dumnezeu ca un magician
scoate din mâna mea cuvinte

heruvimul păzitor cu ele desenează
le adună din sânge
stoluri de fluturi piciorușe de gâze mirese vitralii                   
aripi și mâini transformate în crengi de vise
și-un câine

atunci prin ochii tăi e primăvară
și plouă din gene
plouă cu tine și
ploaia mea licitează buchete de rândunele

ps1
prin ochii tăi e primăvara mea
și plouă plouă
pe lemnul crucii mugurii se deschid
înfloresc
înfloresc îngerii

ps2
pe talpa Domnului
litere
macii cultivați anume pentru mine
și iarba coaptă de privirea ta


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu